Veelgestelde vragen

Vraag 1

» Welke bandenmaat heb ik?

Opzoeken

Via de opzoekfunctie op deze webshop kan je snel jouw wagen selecteren. Hierna wordt een overzicht getoond van velgen en banden die op jouw wagen passen. Hierdoor ben je steeds zeker dat je banden en/of velgen passen.

Aflezen

Op de zijkant van je autoband kan je de bandenmaat aflezen. 

205: breedte van de band in milimeter

40: verhouding tussen breedte en hoogte

17: diameter van de velg (inch)

92: code voor laadvermogen (bekijk tabel)

v: code voor maximumsnelheid (bekijk tabel)

Feedback

35 personen vonden dit antwoord nuttig.

Was dit antwoord nuttig voor je?

Ja    Nee

» Sluit dit antwoord

Vraag 2

» Wanneer worden mijn banden en/of velgen geleverd?

Bij je bestelling kan je een afleverdatum kiezen. Deze datum is slechts een indicatie van de verwachte leverdatum. De exacte leverdatum is afhankelijk van de voorradigheid van de gekozen producten. Dit is meestal tussen 3 en 5 werkdagen.

Feedback

32 personen vonden dit antwoord nuttig.

Was dit antwoord nuttig voor je?

Ja    Nee

» Sluit dit antwoord

Vraag 3

» Monteren jullie ook mijn banden en/of velgen?

Roziers Wheels heeft een eigen montagecentrum te Grobbendonk. Hier kan je indien gewenst je banden en/of velgen laten monteren en uitbalanceren. De kosten voor montage zijn afhankelijk per bestelling. Een kostensimulatie kan gemaakt worden in het winkelmandje.

Nadat je een bestelling hebt gedaan, dien je zelf contact op te nemen met Roziers Wheels om een afspraak te maken voor de montage of uitbalancering. Dit kan telefonisch op +32 (0)14 50 04 71 of via het contactformulier.

Feedback

38 personen vonden dit antwoord nuttig.

Was dit antwoord nuttig voor je?

Ja    Nee

» Sluit dit antwoord

Vraag 4

» Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jouw banden en/of velgen kunnen ook GRATIS afgehaald worden in ons montagecenter. Dit kan je eenvoudig aangeven bij de stap 'afhaling' of 'verzending'. Je dient hierbij een afhaaldatum te selecteren.

Nadat wij je banden en/of velgen hebben klaargezet, ontvang je een e-mail dat je bestelling kan worden afgehaald. 

Feedback

19 personen vonden dit antwoord nuttig.

Was dit antwoord nuttig voor je?

Ja    Nee

» Sluit dit antwoord

Vraag 5

» Kan ik mijn bestelling ook betalen bij afhaling?

JA, dit is mogelijk! Bij een bestelling via de webshop kan aangeduid worden om te betalen bij afhaling.

Feedback

36 personen vonden dit antwoord nuttig.

Was dit antwoord nuttig voor je?

Ja    Nee

» Sluit dit antwoord

Vraag 6

» Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dit kan tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Nadien is dit helaas niet meer mogelijk. De kosten voor terugzending of ophalen dienen steeds door jou betaald te worden.

Indien je je bestelling wil annuleren neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.  Dit kan telefonisch op +32 (0)14 50 04 71 of via het contactformulier.

Feedback

13 personen vonden dit antwoord nuttig.

Was dit antwoord nuttig voor je?

Ja    Nee

» Sluit dit antwoord

Vraag 7

» Ik heb een andere vraag

Indien je geen antwoord vindt in bovenstaande antwoorden, kan je steeds contact met ons opnemen. Dit kan telefonisch op +32 (0)14 50 04 71 of via het contactformulier.

Feedback

17 personen vonden dit antwoord nuttig.

Was dit antwoord nuttig voor je?

Ja    Nee

» Sluit dit antwoord